بازی لی لی مدل سال ۲۰۱۰
وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات

بازی لی لی مدل سال ۲۰۱۰



 

یاد دوران کودکی و بازی لی لی در حیاط مدرسه بخیر. حالا هم اگر این نسخه دیجیتالی اش را داشته باشیم من بدم نمی آید دوباره سراغش بروم. یک آژانس طراحی در لندن نسخه پیشرفته تری از این بازی را ساخته است. سیستم کار نسبتا ساده است: شما مانند قبل بازی می کنید. حرکات از طریق سنسورهایی که در مربع های روی زمین کار گذاشته شده است دریافت می شود و به صفحه نمایشگر نورانی مقابل منتقل می شود. ‏

حالا می توانید حرکات را بر اساس رنگ روی نمایشگر مقابل ببینید. این شرکت می گوید برای ساخت این بازی لی لی دیجیتالی ۱۴۹ دلار هزینه کرده است و قصد دارد آن را در یک نمایشگاه هنری به نمایش بگذارد تا بازدید کنندگان با آن بازی کنند. ‏

+ نوشته شده در سه شنبه هجدهم مرداد 1390ساعت 15:37 توسط یاور هاشمی | آرشیو نظرات

ايتنا - توليد کنندگان محتوای الکترونيکی و سايت‌های ويژه گوشي‌های تلفن همراه حداکثر تا پنجشنبه 21 مرداد ماه برای ارسال آثار خود به نخستين دوره رقابت‌های WSA-mobile ايران فرصت دارند.

دبير همايش و رقابت‌های دستاوردهاي رايانه‌اي ايران با بيان اين مطلب افزود: ايران به جشنواره جهانی WSA-Mobile پيوسته و در نتيجه امکان شرکت تمام آثار موبايل ايرانی حتی به زبان فارسی فراهم شده است. پس از داوري مقدماتی در نمايندگی WSA در ايران، آثار برتر به عنوان نمايندگان جمهوری اسلامی ايران به رقابت‌هاي جهاني دستاوردهاي رايانه‌اي فرستاده مي‌شود تا با نمايندگان 168 كشور جهان رقابت كنند.

احسان رياضی اصفهانی ادامه داد: جشنواره جهاني WSA-Mobile، زير نظر سازمان ملل متحد برگزار مي‌شود که مکمل رقابت‌های WSA و WSYA است که پيش از اين شاهد افتخارات آثار ايرانی در آنها بوده‌ايم.

رياضی بخش مهمی از ارزش آفرينی اين رقابت‌ها برای شرکت کنندگان ايرانی را در در شناخت بهتر دنيا از توانمندي‌هاي كشور و شرکت‌های برگزيده و به دنبال آن افزايش کارآفرينی، صادرات نرم‌افزاری و موفقيت بيشتر شركت‌ها و متخصصان ايراني در ارايه دستاوردهاي رايانه‌اي بين‌المللي دانست.

وي ضمن دعوت از تمام توليد کنندگان و صاحبان آثار رايانه‌ای و اينترنتی موبايل به ويژه شرکت‌های خصوصی جهت حضور در اين رقابت‌ها اظهار اميدواري كرد كه با وجود فرصت بسيار محدودی که برای شرکت آثار در رقابت‌های جهانی باقيست شاهد آثار ارزنده‌ای به عنوان نمايندگان شايسته ايران باشيم.

رياضی اظهار داشت: جشنواره جهاني داراي هشت شاخه است كه موضوعات متنوعی را از موضوعات فرهنگی و گردشگری تا سرگرمی و تجاری در بر می‌گيرد.

برای حضور در اين دوره رقابت‌های بين‌المللی، اشخاص اعم از حقيقی و حقوقی می‌توانند با دريافت فرم از سايت
www.WSA.ir و مطالعه شرايط شرکت در اين رقابت‌ها حداکثر تا بيست و يکم مرداد ماه اقدام فرمايند.
همچنين تلفن 88630279 به امر مشاوره ارسال کنندگان آثار اختصاص دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,